15 august 2005

Studentenes Inntog

En ny høst er allerede over oss, (skal si det var en kort sommer du) og jammen er det ikke folk som skal studere i Bergen i år også :)

En del er gamle kjente, men sikkert mange nye óg. På jobben merker jeg at studielånet er kommet, og mange bruker lånekassepotten på mobiler hos meg. Bra de ikke tenker på hvor mye det EGENTLIG koster, med renter og slikt mener jeg. ;)

Odd gjør det bra om dagen se på denne flotte høsttabellen for eksempel. Skulle ønske det var dagens tabell, med Odd på topp og RBK og Brann på bunn, men oppløftende er det uansett. :D

I det siste har det blitt mange lange dager på jobb, stort sett ti timer om dagen. Derfor har det heller ikke skjedd så mye spennende i det siste, men i går fikk jeg besøk av en rekke hyggelige mennesker, og vi fikk tilogmed spillt litt fotball. Litt bursdagskalas ble det også, med gaver og kaker. Utrolig hva man får til med gode venner og familie! :D

Denne bloggen har nå snart hatt 2000 besøk siden jeg begynte å telle. Altså ikke sidelastninger, men reelle besøk. Jeg må si at jeg egentlig er veldig fornøyd med at såpass mange leser denne bloggen, og flere av dere kommenterer også. Det er fint, fortsett med det! :D

-www.steinar.tk-

1 Kommentarer:

At 17 august, 2005 13:27, Blogger Steinar said...

Ja, det var det da ;)

Ser ut til at jeg må jobbe så jeg får ikke gleden av å se ansiktene deres når målene triller inn bak "hvem-det-nå-er-dere-har-i-mål-nå." :D

 

Legg inn en kommentar

<< Home