10 august 2005

Hurra for meg som fyller mitt år!

Jeg har bursdag i dag, hurra! Før jeg gikk på jobb i dag rakk jeg å få opptil flere gaver. For en fantastisk start på dagen! :D

Jepp, i dag er jeg altså 25 år. Tenk det... Et kvart årthundre har jeg levd, og enda har jeg ikke blitt rik og berømt? Hva er det som drøyer egentlig? Jaja, jeg har det uansett veldig fint, og trenger verken rikdom eller berømmelse. Dere får ha en fin dag dere også, alle sammen.

Det skal ihvertfall jeg! :D

-www.steinar.tk-

4 Kommentarer:

At 10 august, 2005 12:30, Blogger Arnztein said...

H..H..H...HAPPY BIRTHDAY!!! (uttales på same måde som den litla tykka muså seie te askepott når hu ska få kjolen sin te ballet..)
Gratla med dagen!!!! (hvis du ikkje e så flinke i engelsk)
Feliz uhm.. feliz squiso-outo! (Portugisisken min e heller ikkje heilt stødig ennå..)

Så.. Kossen har du tenkt å nyda dagen? For det bør du! Kjøb ein is!
Me talest!! :)

-a-

 
At 10 august, 2005 12:32, Blogger Steinar said...

Is er inntatt :D
Fikk av dama på bakeriet tvers ovenfor der jeg jobber. Takk for hyggelig hilsen :)

Sakser forøvrig fra mail jeg fikk fra Oddsuppavdbrg i dag:

"For 25 år siden i dag ble innehaveren av internett, Bergens største lord, ihuga oddsupporter og
den fine fyren Lord Steinar av internettet født. Alle reiser seg og tar bølgen for lorden, for
det fortjener han virkelig. Hans innsats med webtv har vært uppåklagelig, og takket være hans
vennskap med internett har oddsuppavdbrg fått overvære et lass oddekamper det ellers ville vært
vanskelig å få sett. Nevnes bør også servering av aldeles glimrende boller, men her skal nok
hans kjære fru ladyen få endel av æren også.

Hva gutten ønsker seg vet vi ikke, men det er sikkert dyrt.

Grattis med dagen Steinar!!

Mvh Oddsuppavdbrg"

 
At 17 august, 2005 12:45, Blogger Torbjørn said...

Grattis med dagen!!!

 
At 17 august, 2005 12:46, Blogger Steinar said...

Takker :)

 

Legg inn en kommentar

<< Home