13 august 2005

Nytt innhold på siden.

Har fått meg en ny kalendersak på siden. Den viser hva som skjer på denne dagen. Foreløpig har jeg tenkt å legge inn Bursdager og Oddkamper i den og ellers andre ting som faller meg inn. Den skjønner ikke bæret av ÆØÅ, men det ser dere sikkert. Hvis dere ikke ser noe nytt på siden kan det fort være fordi det ikke skjer noe spesiellt i dag ;)

Ellers så kommer Pappa i dag og Odd møter Lillestrøm på Åråsen. Men det har jeg jo allerede lagt inn i kalenderen på siden :)
Kommentarer?

-www.steinar.tk-

1 Kommentarer:

At 14 august, 2005 10:05, Anonymous Anonym said...

Tja - Odd vant og alt er velstand. Har ikke hørt noe fra Åshild enda, skal ut og hente henne kl. 14.00. Hvis ikke kristin og roy henter henne og kjører hit. Nytt innhold på siden er det jo ofte hos deg - så bare fortsett - kikker noen ganger uten å kommentere også - det er jo ikke alt som liksom er hovedinteressene mine. God søndag. Hilsen fra mammavigidsisiljan

 

Legg inn en kommentar

<< Home