01 mai 2005

Fornuftig?

Hvordan har det seg at de som har noe fornuftig å si nesten aldri blir hørt. Noen av de fornuftigste mennesker snakker tillogmed sjelden. Er det en sammenheng der? Er det sånn at hvis man snakker mye går det inflasjon i budskapet og det fornuftige forsvinner? Eller er det bare vi andre som ikke hører etter nok?

Akkurat som bloggen min. Jeg poster egentlig ganske mye og ganske ofte, men det er stort sett bare "jeg gjorde ditt, i dag skal jeg datt." Men det er egentlig greit for meg da. Men spørsmålet er vel egentlig om det hadde blitt mer interresant hvis jeg postet, og snakket, sjeldnere. Det blir vel et spørsmål om kvantitet vs kvalitet går jeg ut i fra.

På den annen side er det jo sagt å skrevet så mye fornuftig av andre. Kanskje vi trenger begge?

1 Kommentarer:

At 03 mai, 2005 22:38, Anonymous Anonym said...

He, he. Jeg tror du trygt kan fortsette å skrive ofte. Men en del av det har liksom ikke jeg noe kommentar til. Hva er chobits f.eks.?? Og fotball har jeg bare sterke meninger om når jeg ser på en kamp, da kan jeg kommentere ganske heftig. Saklig..... Du er ganske fornuftig i det du sier du da - så ingen fare. mammavigidsisiljan

 

Legg inn en kommentar

<< Home