18 april 2005

Helgebesøk og Besøkende nr 1000

I helgen hadde vi besøk av Hanna og Tom som skal gifte seg i sommer. Det var veldig hyggelig å ha besøk av de og vi hadde det veldig gøy sammen.

I løpet av dagen har også besøkende nr 1000 vært innom. Ett besøk er definert som en unik bruker som er innom siden og ikke har vært der i løpet av den siste timen. Et besøk på siden som blir tellt av telleren er altså ikke det samme som en sidelastning. Hvis man trykker på oppdater skal altså ikke telleren fortsette å telle. Dette blir en mer reell måte å telle besøk til bloggen på, siden mange laster inn siden flere ganger etter hverandre. Hvis telleren på siden skulle tellt antall sidelastninger ville den stått på over 2200 i skrivende stund.

Besøk nr 1000 tror jeg kom fra denne maskinen: ti132110a080-0225.bb.online.no (85.165.128.225) Men 100% sikker kan man jo ikke være, derfor blir det ingen premie :) Jeg mistenker at dette er maskinen hjemme i Siljan, nærmere bestemt den i stua, siden den brukte Firefox nettleser.

1 Kommentarer:

At 18 april, 2005 18:38, Blogger Maria said...

Eg tror kanskje eg sånn halvveis forstod dette sånn t ein viss grad...? Eller kanskje eg ikkje skjønte ein dritt egentlig!

 

Legg inn en kommentar

<< Home