24 mars 2005

Hva skal skje med tidebølge?

Etter lang påskeferie og innaktivitet fra min side i Hattrick trenger jeg litt hjelp fra mine kjære lesere her på bloggen. Derfor har jeg laget en liten spørreundersøkelse for å finne svaret på følgende:










Skal Tidebølge bestå?
Selvfølgelig, klubbens stolte tradisjoner må videreføres!
Ja. Men da må den administreres bedre!
Tidebølge, hvem?
Nei, legg ned klubben og glem hele greia.
Samma for meg.


  




Det er ikke 100% sikkert at resultatet av avstemmningen blir fulgt, men det gir meg jo en pekepinn til hva jeg burde gjøre. Skriv gjerne kommentarer i tillegg.

5 Kommentarer:

At 24 mars, 2005 11:55, Blogger Live Mari said...

Selvfølgelig må Tidebølge bestå! Den flotte klubben som ligger våre hjerter nær. Men det må gjøres noe skal det oppnås resultat. Stå på og gjør ditt beste, så går det nok samme veien som det gikk 26.juni 2004.

 
At 27 mars, 2005 14:37, Blogger Maria said...

Hattrick ja... Der seie du någe... Uff, eg tør ikkje eingang gå inn og se kordan d står t med laget mitt... Jaja... Lykke t videre med tidebølge! :-)

 
At 27 mars, 2005 17:42, Blogger Steinar said...

Litt sånn jeg føler deg og. Litt redd for hva som møter meg på "kontoret" ;)

 
At 30 mars, 2005 11:19, Blogger Torbjørn said...

Hattricklivet er hardt for de som taper tidlig i sesongen. Livet er fint for de som vinner, sånn som meg. Rezistansen ligger på en fin 2.plass. Har akkurat investert i ny stadion som skal huse 25000 folk. Kan dette gå bra?
(gidder ikke poste noe på bloggen min, ingen som leser den uansett...)

 
At 30 mars, 2005 11:22, Blogger Steinar said...

Jeg leser da bloggen min? Forresten så vant tidebølge de to kampene jeg var borte... hva sier det da???

 

Legg inn en kommentar

<< Home