04 mars 2005

La Manga neste.

I morgen tar jeg flyet til Sandefjord for å reise videre med flyet på søndag til La Manga. Det er vistnok i Spania. I motsetning til andre som reiser til La Manga for tiden skal jeg ikke spille treningskamper mot eliteserielag, (og det er kanskje like greit) men bare slappe av og kose meg i solen sammen med pappa og farfar. Det blir skikkelig digg med en uke med ferie :)

Mulig det blir litt stille her til uken fra min side altså, men skal prøve å få blogget litt fra telefonen og litt fra nettkaféer, hvis jeg kommer over noen. Jaja, noen timer til på jobb nå så er det rett hjem og pakke...

2 Kommentarer:

At 04 mars, 2005 23:22, Blogger *Kristin* said...

Noen som har det, og kan dra til varmere strøk ja:) Hadde ikke gjort meg noe i dette snøværet og en temperatur på -20. Blir koselig å treffe deg igjen, selvom det kun er for en liten stund. Skal forresten være sjåfør for dere til flyplassen på søndag. Kjekt det, så kan jeg ha bilen mens dere er på La Manga. Sees om ikke så altfor lenge!:)

 
At 05 mars, 2005 16:14, Anonymous Anonym said...

Velkommen hjem og god ferie. mammaisiljan

 

Legg inn en kommentar

<< Home