23 april 2005

Nytt innhold på menyen til høyre

Jeg har laget en ny sak på siden som viser den glimrende "Dagen i dag" fra NRK sine wap sider. Den viser hvem som har navnedag og hva som ellers skjedde på denne dagen i historien. Hva synes du? Kryss av under. Du kan krysse av for flere alternativer hvis du vil.
















Liker du den nye bolken på siden av bloggen?
Nei, det var bedre før.
Aldri likt designet på siden uansett.
Ja, det er kjekt å lese hva som skjedde på denne dagen i historien.
Jeg ser ikke noe nytt jeg, hva er det du snakker om?
Den var kul, men bokstavene kommer jo utenfor og det er vanskelig å lese.
Jeg synes spørreundersøkelser er teit, vil du slutte?
Ingen ser på denne bloggen uansett.
Hurra, den var gøyal, mere?
Skulle ønske bloggen var i svarthvitt, jeg.
Hva skjer med "dagen i morgen"?