17 desember 2005

På'an igjen...

Jepp, like greit å hoppe i det. Ingen vits i å la det gå like lenge til neste gang. I dag er det lørdag, og jeg er på jobb. Tror kanskje juleølet er ferdig nå? Noen som vet?

Eller er det ikke mye nytt, det snødde i går, så i dag er det litt snø og masse is på bakken. Men det er jo det de kaller vinter i denne delen av landet. Live reiser til den andre delen av landet på tirsdag. Blir litt kjedelig å være "alene" igjen i Bergen, men det er jo ikke for så lang tid.

Nå går jeg i gang med salget, satser på mye juledesperate folk i dag :D


-www.steinar.tk-

1 Kommentarer:

At 17 desember, 2005 12:45, Anonymous Anonym said...

Så godt å se noe annet enn syyyyk. En travel dag i dag antar jeg. Ølet bør nok være ferdig sånn ca nå. Jeg smakte på vårt, og det var passe godt for meg, uten den siste lille snerten som en kjenner på tunga når det er skikkelig ferdig. Men det var godt, og fullt brukbart å drikke. Så kos dere litt i helga. Du kan ikke hive innpå alt aleine de dagene du er igjen aleine vet du. mammavigdisisiljan

 

Legg inn en kommentar

<< Home