15 desember 2005

Lenge siden sierru?

Ja her har det ikke skjedd stort i det siste. Skulle ønske jeg kunne si det var fordi det var så travelt. Og en del skyldes sikkert at det skjer mye på jobb og Live leser mye eksamen for tia. Men jeg har nok rettogslett vært lat. Styrer en del for å komme i mål på alle mulige budsjetter før jul i butikken. Artig å strekke seg etter noe.
Sånn ellers så har Live eksamen i dag, og jeg skal på julebord. Men jeg skal jobbe 10 timer i morgen, så kommer nok til å ta det ganske rolig. Og midt oppi det hele ser det ut til at juleferien er spikret også. 23-29 desember. Gleder meg veldig til turen tilbake over fjellene i "Sabrina" sammen med Lars og Live.
Her springer vi lett mellom temaene, og jeg kan fortelle at for snart to uker siden ble juleølet satt, så det er vel snart klar for en prøvesmak. Håper det ikke blir helt mislykka ihvertfall.

Se det, dette var jo gjort på noen få minutter, det var vel ikke så ille? Kanskje jeg heller skal gjøre dette litt oftere?

PS: Jeg er fortsatt litt sjuk!

3 Kommentarer:

At 15 desember, 2005 13:34, Blogger Maria said...

Se her ja!! :-) Eg e ganske stolt over a t eg ganske fort skjønte at "Sabrina" e damå t Lars... Eh... Saaben t Lars...Sorry...

 
At 15 desember, 2005 14:57, Blogger Steinar said...

Hehe, du er ikke første som har trodd at "Sabrina" er damen til Lars ;)

 
At 16 desember, 2005 11:42, Blogger Lars said...

Vi har hatt et forhold i snart 8 år nå. Litt turbulent til tider, og vi flyttet fra hverandre for vel 5 år siden. Men nå blir det andre boller. Gleder meg til "The Saabrina Voyage"!

 

Legg inn en kommentar

<< Home