18 mai 2005

Ny mail til Canal Digital.

Det er nå gått ca 6 uker siden vi sist var i kontakt. I forrige mail fra dere (under) blir det beskrevet et håp om at problemet vil løse seg. Det håpet blafrer litt for min del, men det er godt å se at dere har troen. Lyden er fortsatt "speilvendt". Jeg kan ihvertfall garantere at det gjelder TV3.

Nrk1 og MTV flimrer. Dette var et problem jeg også hadde tidligere, men det ble fikset av en tekniker. Nå er altså problemet tilbake. Dette er problemer jeg med glede kan dokumentere for dere, ved å sende inn en dvd med opptak fra de nevnte kanaler.

Når det gjelder Voice kanalen kan det se ut som om lyd/bilde er blitt mer synkront. Fortsatt ikke 100% men bedre. Dette gjør meg glad, da det viser at et eller annet sted i systemet deres jobber det noen som ser på kanalene dere sender ut og kan rette problemet. :)

Siden dette er tekniske ting som kan være vanskelig å forklare/forstå kan dere gjerne kontakte meg på *** ** *** for nærmere forklaringer. Håper på en snarlig løsning.

Mvh Steinar ******** ******

1 Kommentarer:

At 21 mai, 2005 19:16, Blogger Steinar said...

Hei

Din feilmelding er registrert i dag med beskjed til tekniker at han må ta
kontakt med deg på telefon.

Med vennlig hilsen

**** ****
Canal Digital Kabel-TV
Telefon: 06090
Epost: kabel-tv@canaldigital.no
http://www.canaldigital.no

 

Legg inn en kommentar

<< Home