21 januar 2005

Dansing, brannsår og andre festligheter.

Min kjære søster Kristin har klart det: Hun har tatt lappen!

Gratulerer så masse!

Før det hadde jeg i dag frokostbesøk av Ben-Sigvald. Etter frokost og litt tennistitting spilte vi det før nevnte dansespillet. Skikkelig morgentrim med andre ord. Men da jeg skulle ta rundstykkene ut av ovnen brant jeg meg på armen(!). Ikke verst på en dag. Og dagen er jo ikke over enda...

Rykter om at noen skal se film hos Maria i kveld. Skal bli spennende og se om jeg dukker opp der...

PS: Bakpå Aloe Vera tuben som jeg kjøpte etter nevnte brannsår står følgende: "Ren kaldpresset gel fra aloe vera planten. For solbrent og øm hud, brannskader, innsektsbitt"
Og så kommer det: "og idéel som hår gel"
HÅR GEL??!! Vil det si det samme som det vi på ungdomsskolen refererte til som hårgelé? Aloe vera som hårgel? Virkelig? Tror ikke jeg kommer til å prøve det med det første, men den hjelper mot brannsår ihvertfall :)