19 januar 2005

Dancing Stage Fusion!

Jepp... da var det gjort. Live og jeg har kjøpt dansepill til PS2. Så nå skal vi i gang med å danse kaloriene av oss. For de som ikke skjønte noenting av det jeg akkurat skrev kan jeg forklare at dette er et spill som er organisert under Norges idrettsforbund og div danseorganisasjoner. Det er faktisk et spill hvor man tråkker på en matte med piler høyre, vestre, opp, ned i takt med musikken. Artig er det håper vi.

Noen som er med på dansecup? Bare synd vi ikke får prøvd det ut før i kveld...

7 Kommentarer:

At 20 januar, 2005 12:39, Blogger Steinar said...

Herlig :)

 
At 21 januar, 2005 10:46, Blogger Lars said...

Støtter Ben Sigvald der!

 
At 21 januar, 2005 10:48, Blogger Steinar said...

Benny er faktisk på vei hit nå, til frokost og dansing! Dette må rett og slett bare prøves! Det må ikke likes, men det må absolutt prøves!

 
At 21 januar, 2005 19:09, Blogger Steinar said...

Så bra! Når er dere klar til å prøve? :)

Blir jo artigere jo flere som er med :) Ser for meg at dette kan bli bra! Noen som kan i morra?

 
At 21 januar, 2005 19:17, Blogger Steinar said...

Halve bonusen er jo at da kan du og se på alle de andre rare som tråkker og driter seg ut :)

INGEN ser smarte ut når man gjør dette, jeg lover :)
Men alle jeg kjenner som har prøvd (ikke så mange) har syntes det var artig å prøve. Dessuten er det god trim, hehe :)

 
At 21 januar, 2005 19:23, Blogger Steinar said...

Men den er god! Aner ikke planer for i morra jeg heller egentlig... Flere som er med?

 
At 22 januar, 2005 02:44, Blogger Maria said...

Har dokker hørt om MSN?

 

Legg inn en kommentar

<< Home