04 juni 2006

Sjeni med S!

Anonymous
Hvorfor ligger denne utrolig banale bloggen åpent på internett? Dette likner ikke akkurat en blogg med tanker og meninger, det er som en slags chatteblogg for fjortiser. Burde ikke dette denne toskeskapen gjemmes litt bort?

Denne kommentaren fant jeg i kommentarfeltet i forrige innlegg. Først skrev jeg bare et svar der. Men så tenkte jeg at denne kommentaren var så bra at det fortjente sitt eget innlegg. Endelig, tenkte jeg. Endelig er det noen som har skjønt poenget med internett. Og han (regner med det er en han) er ikke redd for å si ifra! Vel alt jeg kan si er: Godt jobbet Herr Anonym. Stå på videre i jakten på meningsløse sider på nettet. Skjønt, jeg tviler på du vil finne en mer meningsløs side enn dette. Men hva så?

-www.steinar.tk-

3 Kommentarer:

At 04 juni, 2006 17:19, Blogger Lars said...

Det finnes nå værre toskeskap spør du meg.. Hilsen en fjortis på snart 28:)

 
At 07 juni, 2006 01:40, Blogger Jostein said...

Gode poeng kan aldri komme ofte nok. Det finnes mange sider akkurat som denne, og mange som er værre. Og hvorfor skal man alltid uttrykke meninger. Hyggelig med sider som gir oppdateringer på livet også:)

 
At 09 juni, 2006 15:17, Anonymous Anonym said...

Jaja, mye man kan ha meninger om:P jeg for min del syns nå det er kosli me en side sånn at vi kan følge litt me på dere ;)nesten for varmt å være ute i dag, hvertfall lenge av gangen, så sjekker heller tøysete sider som dette:) Kos dere, klem fra Åshild uten k

 

Legg inn en kommentar

<< Home