17 juni 2005

Tv2 kjøpte fotballrettighetene for en milliard.

Men det virker ikke som om det er sikkert at vi får se tippeligakamper på Tv2 uten videre. Valebrokk ymter forsiktig frampå med åpning av nye kanaler, kanskje en egen fotballkanal? Dessuten kommer vel Canal Digital til å sende en del av kampene virker det som.
En ting er ihvertfall sikkert; Det blir nok vi som liker å se ball på tv som må betale gildet til slutt.

Personlig likte jeg godt modellen som NRK/TV3 la på bordet. Da hadde vi fått en del landskamper og slikt på NRK, og en del Tippeligakamper på TV3/Viasat. Dessuten så hadde jo Scheie fått kommentere fotballkamper...

Det ser det ikke ut til at det blir stort av nå...

Hva synes du?

-www.steinar.tk-

4 Kommentarer:

At 17 juni, 2005 17:15, Blogger Steinar said...

Hehe, jeg må innrømme at jeg hadde den samme reaksjonen selv når jeg så kampen :)

Men jeg har da også lenge sagt at jentefotball også kan være gøy :)

Men keepernivået er fortvilende dårlig til tider. Men det kommer seg jo det og, mange gode redninger. Men mange av jentekeeperne har ikke skjønt at ballen spretter. Også hvis skuddet kommer fra midtbanen...

Litt mindre baner til jentene tror jeg også hadde gjort susen. Med unntak av gårsdagens kamp, er det mange kamper som blir litt trege å se på, fordi tempoet og intensiteten faller dramatisk uttover. Tilogmed mer enn hus gutta ;)

Men kampen i går var veldig bra underholdningsmessig. Også er det jo gøy å slå svenskene da...

 
At 18 juni, 2005 15:20, Blogger Torbjørn said...

slå svenskene er bra og fotballkamper på tv2 er ok det og. Blir vel kanskje bedre kvalitet på kampene på webtv da? vem vet...
Bredbånds-TV er jo på vei inn og greier.. spanande fremtid du.
Jentefotball er dåli...

 
At 20 juni, 2005 17:21, Blogger Arnztein said...

Fysst av alt ein kommentar te Torbjørn: "vem vet..." ??? Ka slags svensk-påvirka språg e dette??.. Ka har skjedd??? Du av alle burde jo ikkje gå hen å gjørr ein sånn tabbe!!
..
sånn ellers.. siden du spurte ka eg syns
Det bryr meg midt på leggen!
(ca der på leggen som eg har et svært blåmerke itte sist innebandykamp.. sånn innebandy som kan karakteriserast som skikkelige sport.!..)
...men seriøst.. Så lenge eg får hørra resultatå av Bryne sin innsats i kampane ein eller aen plassen.. så e eg happy!
-a-

 
At 20 juni, 2005 17:43, Blogger Steinar said...

Godt å høre Arnstein. En happy Arnstein er alltid kjekt å ha :)

Når det er sagt, så skal det vel mye til at ikke du er happy om dagen, eller ;) Det måtte være noen kilometer med hav da...

-www.steinar.tk-

 

Legg inn en kommentar

<< Home