29 oktober 2005

Travelt?

Nåja, ikke så veldig. Men litt ekstra jobbing har det blitt i det siste. Også i dag, Lørdag. Men i kveld skal jeg se seriefinalen sammen med andre flotte fyrer i Oddsuppavdbrg. Blir en slags avslutningsfest for årets sesong også kanskje?

Bortsett fra det er det lite nytt og skrive om. Det er veldig varmt om dagen, en varm bris blåser over vestlandet for tiden. Men av og til kommer det noen regndråper og minner oss om hvor vi er. :)

I går tok jeg en gjennomgang av alle DVD'ene for å se om alle var på plass (og for å legge tilbake de som ikke var det.) Det var blitt litt kaos etter folk har lånt de og slikt, men alt falt på plass til slutt.

Her på kjøpesenteret jeg jobber er det sånn utrolig flott "senterradio". Den spiller de samme sangene om og om igjen, særlig på morgenen. Jeg kan jo si det sånn at hvis jeg aldri hører "I'm gonna get you" igjen noensinne, så skal ikke jeg være lei meg for det. Men antakeligvis hører jeg den igjen på Mandag...

Sånn ellers har jeg gått og vært litt småsjuk en stund, blir ikke ordentlig frisk heller, siden jeg jobber en del 10 timersdager innimellom. Håper vi får en ansatt til snart.

Det var vel det jeg hadde å dele med dere i dag, alle venner. Snakkes senere.

-www.steinar.tk-

2 Kommentarer:

At 30 oktober, 2005 17:41, Blogger *Kristin* said...

Seriefinalen, ja... Hadde nok håpa at Start vant jeg da, men sånn gikk det altså ikke. Dakar storebror! Må jo bli frisk igjen:) Håper dere snart får flere til å jobbe, ja.

 
At 07 november, 2005 16:53, Anonymous Anonym said...

serie og cup - samma det - bare rare lag. Nei, gi meg en kamp med Tufte-gutta, så blir det moro. I kveld er de på lufta igjen. Heia Tufte. Vært hos dyrlegen igjen i dag med Jessi. En oppfølgingssprøyte for alt som kan leve og klø i pelsen, og litt lenger antibiotika for sikkerhets skyld. Og fiskeolje. Håper ho liker den. Flytende. Antibiotikan fungerer som godbit og belønning. Kjekt. Bli frisk da!! mammavigdisisiljan

 

Legg inn en kommentar

<< Home